Veelgestelde vragen inrichting en deco

Veelgestelde algemene vragen

Wanneer kunnen we gehuurde materialen afhalen en terugbrengen?
Dit kan binnen de openingsuren van ons magazijn. Deze vindt u rechtonderaan deze pagina.
 
Wat zijn onze bezorgtijden?
De bezorgmomenten worden enkele dagen voor levering ingepland. We informeren je hier tijdig over.
We leveren altijd minstens een dag voor de gebruiksdag en halen deze 1 of 2 dagen later opnieuw op.
 
Moet er ook borg betaald worden voor de gehuurde spullen?
Wij vragen enkel een waarborg bij afhaling (100 euro), niet bij levering.
 
Hoe lang mogen we gebruik maken van de gehuurde materialen?
  • Bij huur op zaterdag of zondag is dit standaard van vrijdag tot maandag
    • Afhaling: afhalen vrijdag tussen 8 en 18u. Terugbrengen maandag tussen 8 en 18u.
    • Leveren: wordt donderdag of vrijdag overdag geleverd en maandag of dinsdag opnieuw opgehaald. We informeren je hier enkele dagen voordien over.
  • Bij afhalen tijdens de week is het dag voor huur ophalen en dag nadien terugbrengen. 
Leveren jullie ook in het weekend of 's avonds?
Jazeker. Vermeld dit zeker even specifiek bij je aanvraag en maken een offerte op maat op!
 
Als we geen gebruik maken van de offerte, zijn er dan nog kosten aan verbonden?
Neen, de offerte is gratis en geheel vrijblijvend
 
Kijken jullie de materialen steeds na?
Ja hoor. Wij dragen een professionele service met materialen die gepoetst zijn en zijn nagekeken hoog in het vaandel. Ook bij ons kan er steeds iets mislopen (zij het techniek van een toestel of een klein foutje). Wij vinden dat je net dan het verschil kan mken door snel op een adequate manier het mogelijke doet om de situatie voor jou als klant zo snel mogelijk op te lossen. Deze ingebakken cultuur bij Eventa Rent is onziens 1 van de belangrjikste redenen van een hoge klanttevredenheid.
 

Veelgestelde vragen inrichting & decoratie huren